MAATSCHAPPIJ Yentl Keuppens ON just my own LINE Hoe social media mijn leven veranderden Het begon allemaal met een blog en een eindwerk op school. Ondertussen wordt Yentl Keuppens niet alleen gevolgd door meer dan honderdduizend fans, grote merken en bedrijven vragen haar ook geregeld om raad omdat ze vaststellen dat ze hun pr en marketing anders moeten aanpakken. In ON just my own LINE geeft Yentl de lezer een inkijkje in haar leven, on­ en offline. Naast haar ervaring als journaliste, auteur en fashion designer voor haar eigen collectie, werkt Yentl dagelijks aan haar online ‘database’. Ze beschrijft de weg die ze aflegde vanaf haar eerste stappen als blogster tot haar recente successen als influencer. Yentl maakt de lezer wegwijs in de wondere wereld van de social media en stelt ons haar favoriete kanalen voor. Want of het nu gaat om topics als mode, eten, reizen, beauty of shoppen, het is belangrijk dat je je boodschap brengt via het juiste medium en mét je favoriete filter. Alles draait om inspireren en creëren. Yentl verklapt haar geheimen en deelt bovendien een aantal van haar favoriete hotspotadresjes. Yentl Keuppens (1992) heeft op haar vijfentwintigste een succesvolle blog, een carrière in de journalistiek, een eigen kleding lijn en zo’n honderdduizend volgers via sociale media. In haar eerste boek 100% Yentl beschreef ze een periode uit haar jonge offline leven. Met ON just my own LINE laat ze haar volgers in haar online wereld binnengluren. formaat 14 x 22 cm omvang 272 blz uitvoering paperback omslag Sarah Schrauwen foto p. 22-23 Jeffrey Croes auteursfoto Armando Diva isbn 978 90 8924 644 8 nur 450 prijs € 21,99 verschijnt mei 2018 27 9 789089 246448 Pagina 28

Pagina 30

Interactieve digi-brochure, deze spaarprogramma of uitgave is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online zetten van web gidsen.

Houtekiet voorjaar 2018 Lees publicatie 13Home


You need flash player to view this online publication